Autotask PSA & VoIP Integratie
Automatisch aanmaken van tickets, tijdregistratie en klantinformatie inzichtelijk

Gratis meer omzet genereren?
wij vertellen u hoe!

Als mede ICT-dienstleverancier begrijpen wij hoe belangrijk het is dat u en uw collega's op een fijne en efficiënte manier uw klanten kunnen helpen. Of dit nu op administratief-, sales- of supportgebied is, u wilt over alle belangrijke informatie zo snel mogelijk beschikken.

Met de drukte van de dag wilt u niet uw kostbare tijd verspillen aan het opzoeken van informatie terwijl uw klant aan de andere kant van de lijn zit te wachten met zijn/haar vraag. Ook wij kampte met de vraag hoe dit tot het minimum te beperken valt, en kwamen zo met de integratie tussen Autotask PSA en VoIP. 

Deze integratie zorgt ervoor dat u alle belangrijke klantinformatie inzichtelijk heeft zodra u de telefoon opneemt. Voor de sales afdeling zal dit de openstaande opportunity’s zijn, bij support een nieuw ticket en de administratie de algemene betalingsinformatie. 

Rick de Ruiter & Frank de Ruyter

Accountmanager en eigenaar De ICT Ruyters

Hoe werkt de Datto integratie precies?
  • Een "bekende/bestaande" klant (opgeslagen in de database) belt richting uw bedrijf.
  • ​Zodra inkomende lijn word aangenomen, komt direct de klantkaart/ticketkaart in beeld.
  • ​Snel en efficiënt alle informatie van de relatie in beeld
    (Contact Informatie, Openstaande facturen, Opportunities, openstaande Tickets)
  • ​​Direct NEW-Ticket in beeld om "incident" afhandeling op te starten. Vanaf de eerste seconde tijdregistratie!
  • ​Ook kunt u met gebruik van 'doorverbinden tussen afdeling(en)' meteen relatie-informatie meesturen naar de volgende afdeling/persoon.
  • ​​Zeer efficiënt bespaart u veel tijd en moeite. Productiviteit & declaratie met wel 300% te verhogen!

Wat zijn de voordelen?

Productiviteit

  • Sneller afhandelen van klantenservice (Klant-tevredenheid).
  • Handmatig ticket aanmaken is niet meer benodigd.
  • Met wel 300 % Productiviteit verhogen!

Afdelingen

  • Voor elke afdeling een verschillende "Klantenkaart/Ticketkaart" naar voren laten komen.
  • Relevante informatie meesturen tijdens het doorverbinden.
  • "Klantenkaart/Ticketkaart" aanpassen naar voorkeur van afdelingen.
  • ​Snel schakelen tussen afdelingen.

Doorverbinden

  • Bijvoorbeeld: De Administratie afdeling is in gesprek met een klant en noteert belangrijke informatie in een ticket.
  • Zodra er word doorverbonden naar een andere afdeling Komt er een ticket/klantenkaart tevoorschijn en word alle informatie die ingevoerd is door de Administratie meegestuurd.
  • ​Op deze manier hoeven de verschillende afdelingen niet te overleggen tussen het doorverbinden.

Zelf berekenen hoeveel omzet u nu misloopt?

Met onze calculator berekent u het snel en eenvoudig!

CUSTOM JAVASCRIPT / HTML

Autotask PSA & VoIP integratie

€5500,- € 2750,- Tijdelijke Actie!

              Exclusief 21% BTW
countdown
00 Years 00 Months 00 Weeks 00 Days 00 Hours 00 Minutes 00 Seconds
countdown
00 Years 00 Months 00 Weeks 00 Days 00 Hours 00 Minutes 00 Seconds

Automatisch aanmaken van ticket, tijdregistratie én klantinformatie direct inzichtelijk

  • Begeleide installatie én configuratie
  • Na implementatie direct te gebruiken
  • Openen van klantkaart of nieuw ticket
  • ​Betaling in termijnen mogelijk

Nog niet overtuigd?

Plan gratis en vrijblijvend een demo met één van ons in!

Graag eens zien hoe de Autotask PSA & VoIP integratie er in het echt uit ziet? 

Plan een afspraak met ons in zodat wij al uw vragen kunnen beantwoorden. We geven u daarnaast graag een korte demo over de werking, implementatie en alle andere gemakken waar we u mee kunnen voorzien. 
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML

Start vandaag nog met het genereren van meer omzet!

Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW mits anders vermeld
All Rights Reserved © 2020 De ICT Ruyters